كلمات اغينة ادم من قلبك


نقدم لكم كلمات اغنية من قلبك للمطرب الكبير ادم وهي اغنية رومانسيه حزينه جميله جداً من اجمل الاغاني الى ممكن تسمعها من اكتر الاغاني الحزينه المميزه والروعه اليكم كلمات الاغنية كاملة على شبكة هاي لودز 

كلمات اغنية من قلبك ادم

من قلبك بتقولها ولا انت بتقولي كلام
اطمن هقبلها خليك دوغري الكدب حرام
انا عايزك تتكلم ده انا بسهر وعنيك بتنام
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
من قلبك بتقولها ولا انت بتقولي كلام
اطمن هقبلها خليك دوغري الكدب حرام
انا عايزك تتكلم ده انا بسهر وعنيك بتنام
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
حلفتك فرحني ولا عمرك تجرحني
يا تاعبني ريحني وريح بالي معاك
اشهدلك بعنيا وامضيلك بإيديا
ان انت مش ممكن ولا يمكن انساك
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

من قلبك بتقولها ولا انت بتقولي كلام
اطمن هقبلها خليك دوغري الكدب حرام
انا عايزك تتكلم ده انا بسهر وعنيك بتنام
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
استنى انا حاسك انا زيك بالشوق غرقان 
من عينك من همسك بفهم انك زي كمان
احضني بعيونك كان فينك ياحبيبي زمان
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
استنى انا حاسك انا زيك بالشوق غرقان 
من عينك من همسك بفهم انك زي كمان
احضني بعيونك كان فينك ياحبيبي زمان
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
حلفتك فرحني ولا عمرك تجرحني
يا تاعبني ريحني وريح بالي معاك
اشهدلك بعنيا وامضيلك بإيديا
ان انت مش ممكن ولا يمكن انساك

شاركه على جوجل بلس

الكاتب هو abdo shaker

مرحبا بك اي حد عاوز ينشر اي حاجه يكلمني ع الرقم ده واتس اي حاجه مدير الموقع عبدو شاكر 01151051498
    تعليقات بلوجر

0 التعليقات:

إرسال تعليق

التوصل واتس اب مع صحاب الموقع 0151051498