كلمات مهرجان خيرها فغيرها


انا جاي اعاتب .. انا جاي ألوم 
في جوا قلبي .. شايل هموم
ياصاحبي ليه الخيانه
كنت بقول لا استحاله
انك تبيعني صعب في يوم
طبع النفوس ليه شياله ..
هحكيلكو عن قصه غريبه
صاحب باع عمل نصيبه
راح لحبيبتي من ورايا
رسم عليها دور الطيبه ..
قلها عادلها قطع فروتي
باعني وطلع اسراري
عاش في الدور وعمل حبها
قلها فكري ولازم تختاري ..
فكرت وردت قالت
انت احسن من صاحبك ليه
في حضن صاحبي وراحت مالت
ونسيت الخوف والحنيه ..
شاكك وحاسس انا من زمان
ظهر عليها الغدر وبان
اوعي ياقلبي تقول دي حبيبتك
دي حيه ومرافقه التعبان ..
دنيا رخيصه ومابتسواش
والاخلاق فيها ماتلقاش
والي بينطق كلمه في ضهرك
يجي في وشك مايقولهاش ..
صاحبك ندل طلع غشاش
واحده رخيصه دي منها بلاش
إحمد ربك وابعد عنهم
يمكن ربك ماكتبهاش ..
خيرها في غيرها انا مش زعلان
بس الموقف صعب عليه
ازاي صاحب عمري وخان
بعد ماشيلتو ياناس في عنيه ..
انسي الي فات والذكريات
وكأن قدر يابا محصلش
امشي بسكات واعتبرو مات
دا البعد عنهم ميخسرش ..
والله مافارقه معايا خلاص
ولا حد فيهم يشغلني
دانا شوفت جراح والعمر اهو راح
والجرح كمان علمني ..
اوعي تبص وراك ياستلا
وعد يارامي ولازم انفذ
وماتعملش معاهم القله
هشغل بالي بحالي واركز ..

شاركه على جوجل بلس

الكاتب هو abdo shaker

مرحبا بك اي حد عاوز ينشر اي حاجه يكلمني ع الرقم ده واتس اي حاجه مدير الموقع عبدو شاكر 01151051498
    تعليقات بلوجر

0 التعليقات:

إرسال تعليق

التوصل واتس اب مع صحاب الموقع 0151051498