كلمات مهرجان صف واحد | هيصه - حلبسة - شارع 3 - بلية الكرنك | توزيع مصطفى حتحوت

01151051498
الكلمات 
صف واحد كلنا واحد
عملنا بوم شغل جاحد
مزك مزيكا يلا اديها
دلعها تحبك هز فيها
هايبر تهايبر كدا عليها
دا كل دماغ وليها اراضيها
تولع تولع تولع تولع
تولع تولع عليها واطيها
خد منى استغرب بس قرب
اوعى تهرب خش جرب
انا مالى مالى انا كل يوم بيعدى سنه
انا جى انا رايح انا كل يوم بحال
الدنيا الدنيا مغلبانى معانده فيا متوهانى
مقلقانى مخوفانى وبتغير فى الاحوال
اجيلها كدا تيجي كدا جيا عليا متنكده 
متفرعنه ومتأكده ان كله عال العال
انا ماشي مشي دغرى واد رجوله انا من صغرى
كل الحته هتلاقيني انا واد سندال
يلا بينا يلا بينا
نشرب شاى خمسينه
يلا بينا يلا بينا
نفرح مع بعضينا
يلا بينا يلا بينا
نفرح مننا فينا
روقها عديها
ظبطها واديها
تلاعبها تلاقيها
تلبسها انت حر فيها
خليك مطرقع خش جرب
تعالى عندى ياعم قرب
تلاته فاز انا كدا هديك
هتاخد منى واجرب فيك
ماهى حفلة فى التمام
قرب وتاخد تقول زكام
منا اصلى فيروس من زمان
مش طالبه معايا كتر كلام
ماهى كدا مظبوطه يا خراشي
هعمل عمله واروح ماشي
طب يلا افتح روح وعدى
قد المنافسه تعالى عندى
مكنتش قادر لما تدى
اصل الحكايه دايره تحدى
واحد طلعلى عملى شبح
سمعتو بورى صوته اتنبح
سكت محروم لما اتجرح
انا الاساس انا الفرح

شاركه على جوجل بلس

الكاتب هو abdo shaker

مرحبا بك اي حد عاوز ينشر اي حاجه يكلمني ع الرقم ده واتس اي حاجه مدير الموقع عبدو شاكر 01151051498
    تعليقات بلوجر

0 التعليقات:

إرسال تعليق

التوصل واتس اب مع صحاب الموقع 0151051498