كلمات مهرجان الملك للمالك فريق الاحلام 2017


الملك للمالك اسلك يالي مش سالك 
يا شمس يا ام النور خلى الصباح وردي 
قول التلامذه طبور رجع الاسد يدري 
خد مرهم الدكتور للحكاكين مجدي 
بركان دخليه هيثور 21 هتعدي 
لما احنا ريحنا رجع العويل ابل 
كان قصده يجر حنا عبيط وج يريل
ورجعنا مطرحنا ورونا افكركوا 
ويارب ربحنا وخليها تاكلكوا
الملك للمالك اسلك يالي مش سالك 
يا دنيا ايه مالك ملطشه معانا 
مع اني ابن حلال خلوني امشي شمال 
اصل الصحاب اندال ترشد وبتسلم 
يا دنيا يا الذينا عماله ترازينا 
حتي البنحبوا كان غرضوا ياذينا 
صاحب يجون صحبواو اخ باع دموا 
ابت وشطاموا صاحبوا قتل بايدو اموو
صبح الميدان مليان بالخونه و العلوله 
خمره وبيرا ونسوان لا قوه ولا حوله 
بطال بقت خرفان من الكيميا و البودوره 
حملت حمل الزمان اخد يا ناس خبره 
يمنا متسلسل شمالنا طبئينوا 
الحب بيعزل والكره سيبنوا 
ع بعض بنمثل بس البطل مقتول 
انزل يابب انزل ولعها لاجل صابر الصول 
الجرح سكتنوا في قلبي مكنتوا 
صحبي الس انا زملتا جر جرحتني سيكنتوا 
انا حقي بيتوا لا عتبتوا ولا لومتوا 
وكفايه ان انتوا ع اصلكم بنتوا 
كان حالي متظبط وصحبي بات عندي 
وقمت متاخر وهو قام بدري 
وبابي بيخبط ظابط يكلمني 
نزلت متربط اتاريه مسلمني 
زمنا علمني و صاحبي سلمني 
وناس كتير مني وطلعوا مش مني 
ودخلت سجن الهوا والجاني سجاني 
جمال سقاني الدواه وعلاجه مجاني 
ياعم يا جمال حوش جمالك لتدوسنا 
احنا لي ياما دوسنا ع الدنيا بقلوسنا 
هتيجي يوم انتا بشويه جمال وتدوسنا 
لا اخنا مع ربنا حرصنا 
طول عمري انا ف حالي ودماغي مريضه 
لما الغرام جالي سهرلي انا عنيه 
حبيت ودار بالي لعب الهوا بيا 
والليه ديع فرحي وصحابي حوليا 
واد و عشرين عدرتنا ارضينا 
تاخدها يجي سيتن لو جي تعادينا 
اسمعني بس يت هواي حرص علشان جينا 
فرحتنا هتولع واشهدي يا مدينه 


























شاركه على جوجل بلس

الكاتب هو sho sho

مرحبا بك اي حد عاوز ينشر اي حاجه يكلمني ع الرقم ده واتس اي حاجه مدير الموقع عبدو شاكر 01151051498
    تعليقات بلوجر

0 التعليقات:

إرسال تعليق

التوصل واتس اب مع صحاب الموقع 0151051498