كلمات اغنية نادر حمدي - مانسيتهاش 2017


لمات أغنية مانسيتهاش نادر حمدي

كلمات أغنية مانسيتهاش نادر حمدي


ما نسيتهاش ولا بنساها
ولا نسيت اللي جوايا و جواها

ما رجعناش و لسا هواها
في قلبي كإني لسة عينيا شايفاها
من يومها و أنا بموت بالراحة
من يومها و روحي مش مرتاحة
من يومها و أنا بموت بالراحة
من يومها و روحي مش مرتاحة
باعدانا الحياة عن بعض
و بموت كل يوم في البعد
_
بعدها عيشت أنا واحد غيري
و كتر خيري إن أنا عايش
قاتلاني و وحشاني
نفسي ألاقيها من تاني
و أما ألاقيها أسأل إحساسي
أنا بيني و بينها أنا إيه
آآااه عايش ولا بنسى
ولا بنسى
ولا نسيت اللي جوايا و جواها
مرجعناش و لسا هواها
في قلبي كإني لسة عينيا شايفاها
منسيتهاش
آاااه آاااه مانسيتهاش

شاركه على جوجل بلس

الكاتب هو sho sho

مرحبا بك اي حد عاوز ينشر اي حاجه يكلمني ع الرقم ده واتس اي حاجه مدير الموقع عبدو شاكر 01151051498
    تعليقات بلوجر

0 التعليقات:

إرسال تعليق

التوصل واتس اب مع صحاب الموقع 0151051498