كلمات اغنية نقطة بيضا كايروكي مع عبد الرحمن رشدي


في صوت جوايا بيناديني من بعيد
سامعه وعارفه كويس بس أنا عامل عبيط
نقطة بيضا فوسط سواد، إنسان بينادي جماد
هو البراءة والسذاجةـ وأنا الدنيا الكدابة
عايش معاه فسجن وأنا السجان
معايا مفاتيح كل البيبان لكن جبان
أنا الجاني والمجني عليه
أنا كل الأسباب ولسه بسأل ليه
هو أنا وأنا هو، هو حرب، دايرة جوا
جوا مني وبتقتلني، مهما جريت أو هربت
جوايا اتنين وأنا التالت والتالت دايماً ساكت
سلم بطّل يتكلم ولا بيحس ولا بيتألم
جوايا عقل وقلب دايماً عايشين في حرب
قلبي حاسس بالذنب، وعقلي واخد جنب
والدنيا ماشية عكسي، لفيت ومشيت معاها
وبعت أنا نفسي، نفسي خليتني انساها
ولبست وشوش تانيين، ونسيت فالأصل أنا مين
فقلت أرجع من تاني النفس اللي بتعاني
هو أنا وأنا هو، هو حرب، دايرة جوا
جوا مني وبتقتلني، مهما جريت أو هربت

شاركه على جوجل بلس

الكاتب هو shaker11

مرحبا بك اي حد عاوز ينشر اي حاجه يكلمني ع الرقم ده واتس اي حاجه مدير الموقع عبدو شاكر 01151051498
    تعليقات بلوجر

0 التعليقات:

إرسال تعليق

التوصل واتس اب مع صحاب الموقع 0151051498